آخی خیلی دلم برای اون موقع تنگ شده.روز شماری میکردیم برای تابستون حالا که تابستون اومده دلمون برای همدیگه تنگ شده میخوایم زودتر مدارس باز بشه و دوباره برنامه های قبلیمون رو شروع کنیم.....
+ نوشته شده در یکشنبه پانزدهم شهریور ۱۳۸۸ ساعت 16:33 توسط kimia jigili
|
**سلام دوستان من kimia هستم متولد فروردین سال 74 و در کرج زندگی می کنم .عاشق آهنگ های rap هستم ومی خوام در این وبلاگ عکس raper ها و خیلی چیزای دیگه مثل مطالب و عکس های باحال ,جالب و کمی هم خنده دا رو به درد بخور بذارم. امیدوارم که خوشتو ن بیاد....... راستی"کامنت یادتون نره ها"(کامنت +)(comment +)**