یاد مدرسه ی خودمون افتادم

آخی خیلی دلم برای اون موقع تنگ شده.روز شماری میکردیم برای تابستون حالا که تابستون اومده دلمون برای همدیگه تنگ شده میخوایم زودتر مدارس باز بشه و دوباره برنامه های قبلیمون رو شروع کنیم.....